call_centr

НАПИШІТЬ НАМ

Кошик Кошик порожній
Замовити дзвінок
Без передоплати !!! Вся техніка відправляється поштою накладним платежем, гарантія, 100% перевірка.

Гарантія

Телевізори перевіряються на якість при відправленні клієнту!

Придбавши телевізор, Ви обов'язково отримуєте гарантію від інтернет-магазину "Expert Technology", яка видається на 1 рік на всі моделі телевізорів. Всі деталі уточняйте у менеджера магазину. Ми будемо дуже раді відповісти Вам на ваші запитання. 


1. Гарантійне обслуговування
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в наш онлайн магазин.
Адреса дивіться тут:
https://expert-tech.com.ua/contact

Телефони:
+38(066) 474-95-77 - Роман
+38(068) 948-04-92 - Михайло
 
2. При зверненні за гарантійним випадком з собою необхідно взяти
— Оригінал гарантійного талона; 
 
3. Відновлення гарантійного талона
Якщо у вас загублений або пошкоджений гарантійний талон від виробника, ви можете відправити нам серійний номер, який знаходиться на коробці від телевізора.
 
4. Де можна обміняти або повернути товар
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки.
Адреса та графік роботи онлайн магазину "Expert Technology" дивіться тут:
Умови повернення:
— Для оформлення повернення візьміть з собою гарантійний талон
Ми оформляємо повернення, якщо:
— Товар не був у вживанні і не має слідів використання:
подряпин, сколів, потертостей, битих пікселів, програмне забезпечення не піддавалося змінам;
— Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
— збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
 
5. У яких випадках гарантія не надається
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
— порушена зберігання гарантійних пломб;
— є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
— порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
— було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
— неправильно заповнений гарантійний талон;
— серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
 
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
— випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. д.);
— пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
— ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
— ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
— ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
— програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
 
Графік роботи:
ПН - ПТ: з 0900 до 2000
СУБОТА: з 0900 до 1700
НЕДІЛЯ: Вихідний
Ми в соцмережах: